onsdag den 12. september 2012

så blev det hverdag

Nu har vi i det lille hjem officielt overstået det sidst af den afslappede sommer. Jeg skal da lige love for at hverdagen har meldt sit indtog i denne uge. det er kun onsdag og jeg glæder mig allerede til at det bliver fredag og vi kan gå på weekend:-) Ugen har stået på opstart at div fritids aktiviteter, det forgår for de små med mor som træner på tre forskellige gymnastik hold. Så jeg er kommet til den selverkendelse at næste år holder jeg ikke sommerferie fra træningen, er jo øm i muskler jeg ikke viste jeg havde:-) Måske det ikke bliver bedre af at jeg samtidig er gået i gang med den store livsstilsændring og det giver altså hovedpine at undvære sukker (bedre kendt som cola) og alle min kopper hygge kaffe i løbet af dagen. Jeg håber at det vender hurtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar