torsdag den 20. december 2012

20 December

Så fik vi store pigens fødselsdag overstået og kan konstatere at den nye Rasmus Seebach cd overtrumfer et fladskærms tv( så var det godt at mor ikke gav op men gladligt stod i kø i en halv time i El Giganten)

Nu er det juleforberedelserne der er i fuld gang, vi skal holde julefrokost her hos os den 22 hvor min bror, hans kone, min onkel og tante kommer så der bliver fuld hus. det er første gang jeg skal prøve at vi er så mange og jeg kan mærke at jeg må sætte ambitionerne lidt ned, men mon ikke også vi godt kan klare os med rugbrød fra bageren når nu resten er næsten hjemmelavet :-)

Lille fyren har skrantet med små feber de sidste 3 uger, men er ved godt humør. Nøjj jeg glæder mig til at gemalen skal være hjemme i 5 hele dage fra i morgen kl 14. Tror I man kan få en kalender der tæller ned til morpause??

Så status er at det faktisk ser ud til at blive en hyggelige juletid uden alt for syge børn, en mand der har fri ummmm det bliver dejligt......

1 kommentar:

  1. Er sikker på, at I får en super hyggelig julefrokost : )

    SvarSlet