onsdag den 2. januar 2013

Så skriver vi 2013


Så blev det 2 Januar og ferien er ved at være forbi vores ferie har budt på nogle hyggelige juledage uden særlig meget struktur og skema. en super dejlig nytårs aften i dejligt selvskab, men nu starter hverdagen igen. De store rødder starter i skole i morgen, manden er startet på job i dag.

 Så fra i morgen er det kun yngstemand og jeg der er hjemme så vi skal jo have tiden til at gå, så jeg har lige købt 100 stk blandet tøj som jeg regner med at min symaskine og jeg skal have lavet om til noget lækkert:-)

 Dagen i dag er blevet brugt på at fylde meldepoterne op så vi kan få bagt noget Emil venligt brød uden kerner og andet ikke mave venlige ting i. Det blev i dag til rugmels boller med honning, som er godkendt.

Ellers er jeg ikke så god til Januar måned, den er super lang og mine unger bruger rigtig lang tid på at komme ind i rytmen igen, så det er lidt hårdt med trætte børn. Så tror at vi i år skal lave noget sjovt en gang i ugen for at bryde den kedelige trummerum. Så jeg må have hoved i blød:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar